Om oss

På Johans Trafikskola  hjälper vi dig från den första körlektion till ett färdigt körkort. Vår målsättning är ALLTID att ge dig en så bra utbildning som möjligt på så få lektioner som möjligt. Vi erbjuder allt från handledarkurser till intensivutbildningar och riskutbildning 1 samt 2. Vi utbildar även på moped klass 1 (gäller även för moped bil)
Ni hittar oss på Östra Storgatan 82, Jönköping, Cigarren.

Vår målsättning

När du tar körkort hos oss vill vi inte bara hjälpa dig att ta körkort utan också att få kunskaper för livet. Självklart är ett delmål för oss att utbilda dig så du klarar uppkörningen men vi vill också ge dig så mycket kunskaper och förståelse att du klarar dig långt under de år som kommer när du ska ut och köra på egen hand. Det är kul att köra bil och det vill vi förmedla till dig.

Vår Filosofi

Vår filosofi är att det är kul att ta körkort och våra ledord är enkelhet, kvalitet och trivsel. Det är viktigt att trivas när man gör något för då gör man det oftast mycket bättre, och det är precis det vi vill, vara lite bättre, ge lite mer, ha lite roligare. Och på våra elever verkar det som vi lyckats!